Nie udaje mi się zalogować do Panelu Szkoły. Co należy zrobić w takiej sytuacji?
Aby się zalogować należy podać login i hasło (wysłane na adres e-mail podany podczas zgłoszenia Szkoły do Olimpiady).
Jeżeli nie możesz się zalogować do panelu Szkoły:
- Sprawdź, czy wpisywane dane są poprawne.
- Sprawdź, czy wpisywany login i hasło nie zawierają literówek.
- Sprawdź, czy nie masz włączonego klawisza Caps Lock.
- Sprawdź, czy masz włączone pliki cookie (jeśli tak, to wyczyść pamięć podręczną i usuń pliki cookie - zobacz instrukcja w punkcie Czyszczenie pamięci podręcznej i usuwanie plików cookie).
- W przypadku jeśli opisane wyżej procedury nie przyniosły rezultatu, proszę napisać e–mail na adres biuro@mowos.pl lub zadzwonić do Biura Olimpiady (tel. (22) 564 9725). W informacji należy podać komunikat jaki pojawia się po próbie logowania, wersję przeglądarki (w Mozilli: Pomoc -> o Programie Mozilla Firefox; w IE: Internet Explorer - informacje) oraz imię i nazwisko.
Czyszczenie pamięci podręcznej i usuwanie plików cookie
Aby usunąć pliki cookie i pamięć podręczną kliknij na używaną przez Ciebie przeglądarkę a następnie wykonaj opisane czynności:
Jeżeli korzystasz z innej przeglądarki wskazówki znajdziesz w zakładce Pomoc.